Enavigo 36 Day Sailer

Designer: Justin Andrej

Dužina trupa
10.99 m
Širina trupa (max)
2.58 m
Istisnina
2.530 t
Kobilica
1.000 t
Gaz
2.58 m
Duljina vodene linije
9.321 m

Jedra

Main
34.0 m²
Jib
27.0 m²
Gennaker
95.0 m²
I
13.38 m
J
4.14 m
P
13.20 m
E
4.24 m

Brošura

Koncept

Za potrebe dnevnog jedrenja, na moru ili jezerima, razvili smo novi projekt koji je po mnogo čemu inovativan i interesantan. O tome govore njegove performanse, dizajn, tehnologija izrade, električni pogon i mobilnost jer ga je moguće transportirati auto prikolicom i malo jačim automobilom.

Eavigo 36 Day Sailer proizvod je modernog dizajna i najnovijih tehnologija u brodogradnji. Kombinirajući high-tech materijale s tradicionalnim brodograđevnim vještinama kreirali smo spoj trkaćeg broda s klasičnim estetskim vrijednostima.

Trup

Design trupa karakteriziraju: uspravan pramac, umjerena širina, klasičan ali hidrodinamički učinkovit krmeni profil, savršeno uravnotežena raspodjela volumena i maksimalna dinamička dužina vodne linije. Ove značajke trupa jamče optimalni “sailing trim” - što rezultira minimalnom hidrodimamičnom otporu trupa i dobrom brzinom.

Kobilica i kormilo

Moderna T kobilica ima nisko težište i izduženu trapezoidnu peraju, što sve omogućuje veliki stabilitet uz odličan kut prihvaćanja u vjetar. Zajedno s učinkovitim ovješenim kormilom to jedrilicu čini stabilnom i jednostavnom za rukovanje u svim uvjetima.

Visoki prifil jedara s “backswept” križevima i fiksnim kosnikom, full batened glavno jedro, self tacking furling flok i furling reacher čine snast stabilnom i jednostavnom za rukovanje čak i jednoj osobi.

Paluba

Paluba koja je čista, kabina s niskim klasičnim profilom, veliki kokpit koji nudi zaštitu posadi, ergonomski pozicionirana palubna oprema čine, kako utrku tako i krstarenje pravim užitkom plovidbe.

Layout

Layout je minimalistički i sadrži: veliki V ležaj naprijed, prostran salon s dva komotna pojedinačna ležaja, mini kuhinja s velikim hladnjakom, toaletni prostor s kemijskim ili brodskim WC-om. Skladišni prostor za jedra je još naprijed, pramčani prostor za sidro i konope u pramcu. Postoji i dodatni veliki krmeni skladišni prostor za jedra i konope i ostale potrebštine koji ima pristup s palube.

Performanse

Enavigo-36-DaySailer VPP

Optimum Upwind Numbers for Ops_Upwind
TWS TWA Vs Vmg Heel Reef/Twist
4.0 45.3 3.951 2.782 3.8 1.000
5.0 44.2 4.781 3.430 5.8 1.000
6.0 43.1 5.473 3.994 8.4 1.000
7.0 41.4 5.965 4.472 11.6 1.000
8.0 39.3 6.190 4.791 15.8 1.000
9.0 38.3 6.338 4.976 17.5 1.000
10.0 37.9 6.485 5.115 18.4 1.000
12.0 37.7 6.701 5.304 19.3 0.959
14.0 37.4 6.839 5.430 19.4 0.876
16.0 37.3 6.930 5.512 19.6 0.810
20.0 37.7 7.054 5.583 20.0 0.706
25.0 39.0 7.144 5.553 20.7 0.610
30.0 41.5 7.209 5.398 21.2 0.487
35.0 43.9 7.191 5.184 22.5 0.442
TWS
Brzina vjetra stvarna
TWA
Kut jedrenja stvarni
Vs
Brzina broda
Vmg
Komponenta brzine u smjeru broda
Heel
Nagib trupa
Optimum Downwind Numbers for Ops_Down
TWS TWA Vs Vmg Heel Reef/Twist
4.0 135.8 4.224 -3.028 1.1 1.000
5.0 137.7 5.037 -3.723 1.5 1.000
6.0 138.9 5.773 -4.350 1.9 1.000
7.0 142.6 6.158 -4.892 1.8 1.000
8.0 143.9 6.651 -5.376 2.0 1.000
9.0 147.6 6.902 -5.827 1.9 1.000
10.0 150.9 7.133 -6.231 1.8 1.000
12.0 151.7 7.896 -6.955 2.3 1.000
14.0 151.5 8.723 -7.665 3.2 1.000
16.0 142.3 10.953 -8.669 8.0 1.000
20.0 145.1 13.664 -11.209 11.2 1.000
25.0 150.2 16.453 -14.282 13.1 1.000
30.0 154.4 19.047 -17.176 14.5 1.000
35.0 158.4 21.468 -19.955 15.3 1.000

Konstrukcija

Tehnologija

Trup je građen u sandwich konstrukciji CARBON-a i jezgre od CRVENOG CEDRA, sve laminirano u EPOXY smoli u uvjetima vakuma. Unutarnji i vanjski laminat trupa je ±30° i ±90° UD carbon.

Paluba se izrađuje u sandwich konstrukciji carbon i pvc jezgra sve laminirano u epoxy smoli u uvjetima vakuma.

Materijali i izvedba

U zoni pričvršćenja kobilice laminati carbona su ojačani, a jezgra je zamijenjena s čvrstim biaksijalnim carbon laminatom. Na spoju trupa i palube, na mjestu osovine kormila i sail-drivea laminat je ojačan s čvrstim carbon epoksidom. Kobilica je SS zavarene konstrukcije a profil peraje obložen je s laminatom staklo-epoksi. Bulb je profilirani odljevak iz olova s dodatkom antimona i glatkom završnom epoksi obradom.

Završna obrada

Vanjske površine su obojane visokokovalitetnim završnim bojama s UV zaštitom i visokog sjaja. Površine na palubi za hodanje prekrivene su protukliznim bojama, a po želji može se izabrati i tikova paluba i kokpit.

Jedrilje

Carbonski jarbol i bowsprit su stabilni i čine jednostavnu i čvrstu platformu za rukovanje jedriljem, a s druge strane garantiraju čvrstoću i sigurnost snasti i u najtežim vremenskim uvjetima.

Palubna oprema

Vinčevi
2x self tailing 40.2STA i 2x self tailing 35.2STA
Šine i klizači
Harken midrange
Koloturje škota
Harken Black Magic
Stoperi
Spinlock

Instalacije i pogon

  • Tankovi: svježa voda 100L, Porta potti kemijski WC, opcija Waste 50L, opcija diesel 100L.
  • Električni sustav 12V led navigaciona svjetla, svjetla kabine i vanjska rasvjeta, punjač baterija, a fotogalvanski panel kao opcija za nadopunu baterija i konstantnu ventilaciju broda.
  • Električna kaljužna pumpa iz kokpita.
  • Pogon diesel: Yanmar YM15C SD20 10,3KW ili opcija električni pogon Ocean Volt SD 8,6

Galerija